2011年8月23日星期二

以 Facebook 吸吶客戶之方法

以 Facebook 吸吶客戶之方法

係Facebook 見到個 event
Fan Page 吸引千萬生意及粉絲的方法- 講座

收費 $120

成個event 正在有個勁爆comment:
算了吧! 自己的 Fanspage Fans 只得五十人也沒有, 自己舉行的活動只邀請十個人...然後他說會教你 facebook marketing? 你想你會學到些甚麼?

同回應
你說得對 , 我地係講座會分析成功客戶案例 , 有興趣可一齊研究 ; 同事們正忙於公司各個項目包括團購、各企業Facebook 專頁的包裝設計、iphone / android / facebook apps 開發等 , 忙到食飯都唔得閒 ; 稍後會盡量撥時間做番好呢個剛開無幾耐既 page 的 , 現在先放多點資料上去。
潛台詞就係

我大把生意做, 想聽我吹水就比 120蚊 我la...


之後我仲睇晒個d 自吹自擂 既post...

http://www.facebook.com/note.php?note_id=203998306320790

原來我都可能係 Haters?



To Haters by Charmaine Fong

Comments:

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails